ACCIÓ SOCIAL
Borsa de treball Municipal
La Borsa de Treball és un servei d’intermediació laboral que posa en contacte persones que cerquen una ocupació o volen millorar la que tenen i empreses que volen incorporar professionals.
La borsa de treball municipal s’adreça a les persones en atur, persones en actiu que busquen feina i empreses que busquen professionals de qualsevol àmbit.
Com publicar una oferta de treball a la borsa per primera vegada?
Per utilitzar la Borsa Municipal de l’Ajuntament de Vila-seca com a empresa i posar una oferta de feina per primera vegada cal introduÏr les dades del contacte i de l’empresa a l’apartat Donar-se d’alta com a empresa, tot seguint els següents passos:
- Clicar l’enllaç Donar-se d’alta com a empresa
- Activar l’accés omplenant el formulari amb les dades del contacte i de l’empresa
- Estar d’acord amb les condicions d’ús de la borsa i amb la cessió de dades d’acord amb la Llei vigent.
- Iniciar el procés d’introducció de dades de l’oferta de feina en els diferents apartats, tenint en compte que alguns són obligatoris.
- Un cop introduida l’oferta de treball, els tècnics validaran aquesta oferta i posteriorment será visible a la borsa de treball.
L’accés d’una empresa enregistrada anteriorment, es realitza introduint el seu DNI/NIF i la seva contrasenya.
Si el NIF i la contrasenya no són correctes, hi ha l’opció de recuperar la clau.
Per a qualsevol altra incidència es pot contactar amb
Com accedir a la borsa de treball
per primera vegada?
Per utilitzar la Borsa Municipal de l’Ajuntament de Vila-seca com a demandant d’ocupació per primera vegada cal introduir les dades personals, de formació i d’experiència laboral a l’apartat “Donar-se d’alta com a demandant” , tot seguint els següents passos:
- Clicar l’enllaç Donar-se d’alta com a demandant
- Activar l’accés emplenant el formulari amb les dades: NIF, nom, primer cognom i e-mail
- Estar d’acord amb les condicions d’ús de la borsa i amb la cessió de dades d’acord amb la Llei Vigent.
- Prémer el botó enviar
- Iniciar el procés d’introducció de dades en els diferents apartats, tenint en compte que alguns són obligatoris. Amb tota la informació detallada s’obté un CV.
L’accés d’una persona enregistrada anteriorment com a demandant a la borsa, es realitza introduint el seu DNI/NIF i la seva contrasenya.
Si el NIF i la contrasenya no són correctes, hi ha l’opció de recuperar la clau.
Qualsevol altre incidència es pot contactar amb