6.1 |
Desplegar un nou model, més econòmic i eficient, en la prestació del Servei Públic Funerari. |
|
|
|
6.2 |
Ampliar els descomptes i els beneficis associats a la targeta ciutadana VilaCard. |
|
|
|
6.3 |
Crear la VilaCard digital, amb noves modalitats d'ús i integració de diversos serveis en format digital. |
|
|
|
6.4 |
Seguir potenciant l'ús de les TIC i la digitalització dels processos per facilitar les gestions a la ciutadania i a les empreses. |
|
|
|
6.5 |
Ampliar i simplificar els tràmits administratius que es poden realitzar a través de la Seu Electrònica Municipal. |
|
|
|
6.7 |
Facilitar l'accés a les dades obertes de la informació municipal a través d'una nova plataforma digital, i ampliar les dades disponibles. |
|
|
|
6.8 |
Implantar les inscripcions, simplificades i telemàtiques, a les activitats organitzades per l'Ajuntament de Vila-seca. |
|
|
|
6.9 |
Adherir-se i participar en xarxes d'ens locals i supralocals per crear sinergies de cooperació intermunicipal. |
|
|
|
6.14 |
Millorar i optimitzar els recursos municipals per donar una millor i més ràpida resposta a la ciutadania. |
|
|
|
6.15 |
Posar en servei el nou web municipal i el nou Portal de Transparència. |
|
|
|
6.16 |
Continuar desenvolupant el model d'escolta activa contínua digital de la ciutadania. |
|
|
|
6.17 |
Desenvolupar la plataforma de ciutat digital. |
|
|
|