Noticias Sostenibilidad

Un total de 158 nous arbres es planten als patis de les escoles i llars d'infants de Vila-seca

15 Enero 2024

Avui dilluns han començat els treballs de plantació de nou arbrat als patis de les escoles i les llars d'infants municipals, amb l'objectiu de dotar-los de més ombra i, d'aquesta manera, adaptar els espais exteriors a les condicions de calor creant nous refugis climàtics.

 

Les obres, que preveuen plantar un total de 158 arbres, han començat a l'Escola Mestral i, posteriorment, seguiran a les altres escoles de Vila-seca: Mestral, La Canaleta, Sant Bernat Calvó, Torroja i Miret, Miramar, Cal·lípolis, així com també a les llars d'infants Les Vimeteres i Els Fartets. 

 

Aquest projecte, amb un cost total de 44.173,23 euros, va ser aprovat el passat mes de novembre per la Junta de Govern Local i s’emmarca dins el programa de subvencions adreçades als ens locals de Catalunya per a impulsar actuacions de mitigació i d'adaptació al canvi climàtic, promogut pel Departament de Territori, Habitatge i Transició Ecològica de la Generalitat de Catalunya.

Image
Image
Image
Image