FITUR, primera de les accions de l'Aliança i PortAventura 2016

Com a principal novetat, destacar la important presència de Ferrari Land a l'espai de l'Aliança Turística

La fira FITUR que es celebra aquests dies a Madrid és una de les cites més importants del calendari professional per a les destinacions turístiques i per als empresaris. Gairebé 10.000 expositors de 165 països, 125.000 professionals i pràcticament 100.000 visitants són les xifres de l'edició 2015. Per la importància de la fira, de nou els municipis de Cambrils, Reus, Salou i Vila-seca han sumat esforços, juntament amb PortAventura, per oferir 150 metres dins l'estand de Catalunya.
 
FITUR va obrir portes el passat dimecres i s'allargarà fins diumenge, combinant el públic professionals durant els tres primers dies de la fira, i el públic final que omplirà els deu pavellons del recinte firal durant el cap de setmana.
 
Empresaris d'allotjament, agències de viatges, tour operadors, mitjans de comunicació, companyies de serveis turístics, etc., són els principals usuaris de l'espai professional que l'Aliança els posa a disposició a FITUR. A partir del divendres l'ús de l'espai canvia totalment per poder atendre als milers de visitants, principalment famílies, que busques informació per a les seves vacances. 
 
Durant el cap de setmana, les activitats per als més petits, els sortejos i les gimcanes, com la que organitza el Foro de viatgers MiNube per tota la fira, es combinaran amb l'atenció personalitzada al mostrador de l'estand al públic final. Concretament a l'estand de l'Aliança i PortAventura es durà a terme el "Joc de Tirar el Dau" acció que consistirà en oferir informació dels municipis i saber el nivell de coneixement dels visitants sobre l'oferta del territori amb l'ajuda d'un dau gegant.
 
Un dels atractius més destacats de l'estand ha estat la tematització Ferrari Land d'una de les àrees de l'estand amb la projecció d'un vídeo promocional en un video wall.